Nákup v obchode odporúča: 50 %
Celkový počet hodnotení: 121
80 % bol doručený tovar v deklarovanom termíne
91 % dorazil tovar v poriadku
6 % bola zrušená objednávka zo strany obchodu
82% prehľadnosť obchodu
68% kvalita komunikácie
80% dodacia doba
92% doručenie
nákup odporúčam
recenzia
matino30 24.09.2010
recenzia
cena
negativa
tovar nebol dodany v deklarovanom termine 14 dni ,trvalo to 7 tyzdnov ,chladnica ma vadu (vrci ,chyba tesnenie )napriek urgentnym tel.na servisne stredisko samsung nebola ani po 5 dnoch vykonana oprava servisnym technikom.napriek deklarovanemu terminu do 48 hodin.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne. Dodaný tovar bol poškodený.

IP adresa: 78.98.182.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník, dovoľte mi, aby som sa Vám vyjadrila k Vašej negatívnej odozve v prípade Vami uvedenej nespokojnosti, k internetovej objednávke na chladničku značky Samsung, pričom na internetovej stránke www.datart.sk bol uvedený model k objednaniu u dodávateľa. Ak je výrobok objednávaný zo skladu nášho dodávateľa, jeho dodanie nie je presne definované termínom. Aj priamo na stránke je umiestnená informácia, že tovar môžete očakávať predbežne do 14 dní od telefonického potvrdenia objednávky. Presný termín je však závislý od dostupnosti na sklade dodávateľa. Pokiaľ z Vašej strany nie je možné akceptovať lehotu dodania, objednávku môžete samozrejme kedykoľvek zrušiť, prípadne Vám ponúkneme adekvátnu náhradu, ktorá je ihneď k odberu. Dodanie prebehlo dňa 16.09.2010. Dňa 20.9.2010 ste nám nahlásili, že na chladničke hučí kompresor. Odporučili sme kontaktovať Zákaznícku linku Samsung, nakoľko uvedený problém môže spôsobovať aj nevyváženie chladničky, ale za hlučnosťou sa môže samozrejme skrývať aj závažnejší problém. Nakoľko ste s daným riešením nesúhlasili, dohodli sme s Vami výmenu dodanej chladničky. Následne ste nás na Zákazníckej linke DATART kontaktovali a žiadali ste storno výmeny, nakoľko ste si dohodli so servisným strediskom Samsung termín obhliadky. Podľa dostupných informácii servisné stredisko Samsung kontaktuje zákazníka do 48 hodín od nahlásenia vady a dohodne s ním ďalší postup. Lehota na vybavenie reklamácie je však zo zákona 30 dní od jej nahlásenia. V prípade vady, ktorú uvádzate, a to chyba tesnenia, sme sa dozvedeli až z tejto zverejnenej správy. K dnešnému dňu evidujeme iba nahlásenie hlučnosti chladničky. Je mi veľmi ľúto, že nie ste s nákupom u nás spokojný. Od začiatku sme sa snažili urobiť maximum pre doriešenie k Vašej spokojnosti. Mrzí ma, že sa nám to vo Vašom prípade nepodarilo. Zákazník bol obratom kontaktovaný, aby sme našli riešenie. S pozdravom Stanislava Malovcová Dispečer služieb DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
mato 19.09.2010
recenzia
vynikajuca komunikacia, dorucenie a instalacia bez problemov

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 188.167.24.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
puby 13.09.2010
negativa
Zavaruj objednať tovar, ktorý je k objednaniu u dodávateľa/viď môj prípad/.Nikto ani netuší, kedy to bude.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil pretože som si tovar objednal v inom obchode.

IP adresa: 109.236.114.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník,
dovoľte mi, aby som sa Vám vyjadrila k Vašej negatívnej odozve v prípade vyriadenia Vašej internetovej objednávky. Objednávka bola vytvorená dňa 24.08.2010 na práčku značky Indesit, model IWSD 4105 (EU), pričom na internetovej stránke www.datart.sk bolo uvedené, že tento model je k objednaniu u dodávateľa.
Ak je výrobok objednávaný zo skladu nášho dodávateľa, z toho dôvodu nie je dodanie presne definované termínom. Aj priamo na stránke je umiestnená informácia, že tovar môžete očakávať predbežne do 14 dní od telefonického potvrdenia objednávky. Presný termín je však závislý od dostupnosti na sklade dodávateľa. Termín doručenia s Vami dohodne naše klientské centrum na základe dostupnosti vybratého tovaru na našom sklade, s prihliadnutím od Vašej voľby dopravy a zvoleného spôsobu platby. Pokiaľ Vám navrhnutý termín nevyhovuje, alebo z Vašej strany nie je možné akceptovať lehotu dodania, objednávku môžete samozrejme zrušiť, prípadne Vám ponúkneme adekvátnu náhradu, ktorá je ihneď k odberu.
Je mi veľmi ľúto, že sa nám nepodarilo zabezpečiť Vami vybratý tovar.Dúfam, že i napriek Vašej nespokojnosti s vyriadením uvedenej objednávky sa rozhodnete opätovne nakupovať u nás aby sme Vás presvedčili, že takéto služby nie sú u nás štandardom.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
Miki 11.09.2010
recenzia
Kompletne poskytnutie služieb /ako dovoz, odvoz starého výrobku, odvoz obalového materiálu atď/
negativa
na žiadne

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 78.141.119.*** |
nákup odporúčam
recenzia
lenka 07.09.2010
recenzia
dopredu sa dá dohodnuť termín dovozu, v cene je zapojenie, odvoz starého spotrebiča, aj výnos do bytu čiže full service

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 213.197.80.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Zubro 22.08.2010
recenzia
neviem
negativa
3 tyzdne som cakal na ruru Gorenje, bez toho aby ma niekto informoval, ze nie je mozne tovar dodat. Az po mojom urgovani mi bolo povedane ze tovar dodavatel nie je schopny dodat.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 213.151.218.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník,
dovoľte mi, aby som sa Vám vyjadrila k Vašej negatívnej odozve v prípade vyriadenia Vašej internetovej objednávky. Objednávka bola vytvorená dňa 26.07.2010 na rúru značky Gorenje, model BO 7540 AX, pričom na internetovej stránke www.datart.sk bolo uvedené, že tento model je k objednaniu u dodávateľa.
Ak je výrobok objednávaný zo skladu nášho dodávateľa, z toho dôvodu nie je dodanie presne definované termínom. Aj priamo na stránke je umiestnená informácia, že tovar môžete očakávať predbežne do 14 dní od telefonického potvrdenia objednávky. Presný termín je však závislý od dostupnosti na sklade dodávateľa. Termín doručenia s Vami dohodne naše klientské centrum na základe dostupnosti vybratého tovaru na našom sklade, s prihliadnutím od Vašej voľby dopravy a zvoleného spôsobu platby. Pokiaľ Vám navrhnutý termín nevyhovuje, alebo z Vašej strany nie je možné akceptovať lehotu dodania, objednávku môžete samozrejme zrušiť, prípadne Vám ponúkneme adekvátnu náhradu, ktorá je ihneď k odberu.
Je mi veľmi ľúto, že sa nám nepodarilo zabezpečiť Vami vybratý tovar. Uvedený model ani v tejto chvíli nie je k dispozícii u dodávateľa, preto sa už nenachádza ani v našej ponuke.
Dúfam, že i napriek Vašej nespokojnosti s vyriadením uvedenej objednávky sa rozhodnete opätovne nakupovať u nás aby sme Vás presvedčili, že takéto služby nie sú u nás štandardom.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
Radoslav Cech 26.07.2010
recenzia
rýchlosť dodania, okamžitá reakcia na otázku zaslanú mailom, tovar zaslaný v bezchybnom stave, expresnou službou pošty bez poplatku
negativa
za nevyužitú výhodu tohto obchodu považujem nemožnosť vyzdvihnúť a zaplatiť tovar na predajni, je to možné iba za poplatok

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 194.160.82.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník.

Pre našich zákazníkov sa snažíme zlepšovať služby, preto sme okrem možnosti odberu v predajni zriadili aj službu Expresný odber.
Dnes ponúkame zákazníkom dve možnosti vydvihnutia si tovaru v predajni.
Ak požadujete vyzdvihnutie si tovaru v predajni, je možné si vytvoriť objednávku prostredníctvom tlačidla kúpiť, ktoré nájdete pri Vami vybranom tovare. Tovar je v tomto prípade potrebné uhradiť vopred, pričom Vás o možnosti vyzdvihnutia si tovaru budeme kontaktovať.
Možnosť vyzdvihnutia si tovaru v predajni za poplatok spadá pod službu Expresný odber, kde má zákazník možnosť vyzdvihnúť si tovar v predajni už po 1 hodine od vytvorenia objednávky. O pripravenosti tovaru v predajni je zákazník informovaný. Tovar v tomto prípade viete uhradiť aj priamo v predajni.
Ak by ste mali ďalšie otázky ohľadom našich služieb, budeme radi, ak nás kontaktujete e-mailom na adrese: infolinka@datart.sk alebo telefonicky 0850 DATART ( 328 278).

S pozdravom
Dana Alexová
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
jeremy 21.07.2010
recenzia
rychly proces platby a dodania

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 212.47.19.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
marcel 10.07.2010
negativa
Zavádzajú cenou. Pri výrobku TV Panasonic TX-P42G20E bolauvedená cena 826,49 € + darček. Táto cena bola uvedená bez reciklačného poplatku asi 16,-€ a darček - futbalová lopta bola za 1,-€ ). Pri expresnom odbere na predajni je poplatok 9,90€ . Výsledná suma je teda 853,39 €. Po vložení do košíka sa mi nezobrazil poplatok za odber na predajni ale na callcentre mi potvrdili že zaplatím aj tento poplatok. Je to neseriózne a zavádzajúce! Hanba!

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil pretože som si tovar objednal v inom obchode.

IP adresa: 85.216.208.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník.

Mrzí nás Vaša nespokojnosť s procesom nákupu v našom internetovom obchode www.datart.sk.
Snažíme sa všetky poplatky transparentne zobrazovať tak, aby mal zákazník všetky dostupné informácie pred, ako aj počas samotného nákupu.
Pri prezeraní tovaru je uvedený recyklačný poplatok pri každom zobrazení produktu a tiež je zobrazený v 5.kroku, kde vidí zákazník sumarizáciu celej objednávky. Recyklačný poplatok je určený v plnej výške na úhradu nákladov na nakladanie s elektroodpadom,
V prípade záujmu máte možnosť voľby Expresného odberu tovaru v jednej z 10 predajní DATART na Slovensku. Pri sumarizácii objednávky sú aj pri Expresnom odbere zobrazené okrem ceny tovaru aj výšky poplatkov, ktoré súvisia s nákupom.
Informácie ohľadom expresného odberu a recyklačného poplatku je možné získať pri kliknutí na prislúchajúcu linku.
Ako zákazník máte teda možnosť výberu spôsobu prevzatia tovaru a tiež možnosť voľby ponúkaných služieb alebo darčkov.
V prípade, že toto objasnenie nie je dostačujúce, budeme radi, ak nás kontaktujete a pokúsime sa Váš prípad podrobne prešetriť a vyriešiť k Vašej spokojnosti.
Verím, že dané vysvetlenie prispeje k tomu, že sa aj v budúcnosti rád rozhodnete pre nákup v našej spoločnosti.

S pozdravom
Dana Alexová
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
jan 03.06.2010
recenzia
Ústretovosť, dodanie ok
negativa
žiadne

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 95.103.244.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
MG 08.04.2010
recenzia
nič
negativa
Ja mam blbu skusenost s www.datart.sk . Kupoval som tam podsvietenu klavesnicu ktoru mali skladom, platil som prevodom cez ePlatby VUB cize peniaze mali hned v ten den a dodanie som dal kamenny obchod DatArtu v mojom meste, aby som nemusel platit !4,95€! za prepravu. Po tyzdni som volal na infolinku ci to uz prislo, povedali ze je to v inej predajni a musi sa to previest do tej mojej predajne, trvalo to na den presne 4 tyzdne kym to tam dostali. Klavesnica po zapojeni 3 krat blikla a uz sa samozrejme nikdy nerozsvietila, hned na dalsi pracovny den som ju vratil a cakal na vybavenie reklamacie, po 29 dnoch sa mi ozvali a povedali ze mi vratia peniaze, co podla mna mohli aj po 3 dnoch, medzitym som ju uz ani v ponuke na e-shope nevidel. Proste radost, na 2 mesiace som podaroval peniaze DatArtu, v banke by to bolo na 4% urok

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne. Dodaný tovar bol poškodený.

IP adresa: 87.244.204.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník,
podľa dodaných informácií sme dohľadali všetky údaje k Vašej objednávke, a taktiež dôvod oneskoreného dodania výrobku na Vami požadovanú predajňu.
Špecialisti Zákazníckeho centra Vám poskytli k Vašej objednávke údaje, ktoré však neboli kompletné. Pri vyriaďovaní Vašej objednávky sme Vám tovar rezervovali v predajni, ktorá mala tento tovar v tom čase skladom. Po presune na Vami požadovanú predajňu, sme však zistili, že pri preprave prišlo k poškodeniu tovaru. Následne sme boli nútení tovar Vám opätovne zabezpečiť z inej predajne, čím prišlo k predĺženiu doby dodania z našej strany. Za toto predĺženie lehoty sa Vám samozrejme ospravedlňujem.
Je mi veľmi ľúto, že taktiež táto klávesnica bola ako sa neskôr v servisnom stredisku potvrdilo vadná. V predaji, kde ste si však reklamáciu uplatnili, neprišlo k pochybeniu v postupe, ktorý Vám navrhli. Ak si zákazník tovar prevezme a následne je na výrobku zistená zo strany zákazníka vada, ktorú v predajni preukáže , výrobok zasielame na posúdenie do autorizovaného servisného strediska na posúdenie. Servisné stredisko má zo zákona 30 dní na vybavenie reklamácie. Táto lehota bola vo Vašom prípade splnená. Servis má v prípade, že je výrobok vadný a ak s výrobkom zákazník manipuloval, za úlohu vylúčiť taktiež mechanické poškodenie. Vo Vašom prípade sa servis vyjadril, že výrobok je vadný a následne Vám bolo zo strany predajne oznámené, že reklamácia bola ukončená odstúpením od kúpnej zmluvy.
Verím, že vyššie uvedené vysvetlenie prispeje k tomu, že Vás nestratíme ako zákazníka a v budúcnosti rád uskutočníte nákup v našej spoločnosti.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
Jaro 31.03.2010
recenzia
komunikácia, služby s dodaním tovaru a nainštalovaním
negativa
nemám

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 78.99.118.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Ondrejko 30.03.2010
recenzia
cena
negativa
nič

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 212.47.19.*** |
nákup odporúčam
recenzia
JJ 13.03.2010
recenzia
Super rychla dodavka tovaru - objednane v Piatok a dorucene v Utorok - (3 prac.dni)
negativa
Jeden z dvoch pracovnikov dovazajucich tovar nebol velmi profesionalny. Inak OK! Doporucujem nakup na tejto stranke.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 78.141.102.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Fero 06.02.2010
recenzia
Nič
negativa
Zavádzajú klienta

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod z nasledovného dôvodu: Nevedia dodržať cenu, ktorú v čase zadania objednávky ponúkali.

IP adresa: 91.127.196.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
eldo 25.01.2010
recenzia
nic
negativa
nedodržanie terminu -absolutna nespolahlivost

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil.

IP adresa: 84.47.116.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Zakaznik 20.01.2010
recenzia
cena
negativa
Nech si zmluvne lepsie zabezpecia dodavatelov, mesiac som cakal na plazmu a nakoniec objednavku stornovali, kedze im dodavatel nedoda vyrobok. Za ten mesiac som to mohol kupit inde. Kde to ale kupim teraz?!!!

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod pretože tovar sa už nepredáva.

IP adresa: 62.168.112.*** |