Nákup v obchode odporúča: 46 %
Celkový počet hodnotení: 132
79 % bol doručený tovar v deklarovanom termíne
89 % dorazil tovar v poriadku
7 % bola zrušená objednávka zo strany obchodu
80% prehľadnosť obchodu
66% kvalita komunikácie
79% dodacia doba
90% doručenie
nákup odporúčam
recenzia
dr.Sova 06.06.2011
recenzia
Maximálna spokojnosť nemám čo dodať.
negativa
zatiaľ žiadne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 193.110.186.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,

ďakujeme za Vaše odporúčanie. Dúfam, že aj v budúcnosti splníme Vaše očakávania a budeme mať z Vašej strany len pozitívne odozvy ohľadne nákupu u nás.

S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
Robo 19.05.2011
recenzia
Cena, prehľadnosť shopu, profesionálny prístup, rýchlosť dodania, dovoz a vynesenie do bytu zdarma
negativa
Žiadne

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 188.167.44.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,

Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie, veľmi nás potešilo. Sme radi, že ste boli s našimi službami spokojný.

S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
Kristina 18.05.2011

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 91.127.66.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,
ďakujem za Vaše hodnotenie. Dúfam, že v budúcnosti sa opäť rozhodnete pre nákup u nás a budete len spokojná.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup neodporúčam
recenzia
Peter 10.05.2011
negativa
Obchod ponúkol aktraktívnu cenu na tovar, ktorý potom tvrdil že mu ho už nevie výrobca dodať. Avšak tovar je stále dostpný vo viacerých obchodoch aj kamenných. Môj názor je, že nedodali pretože ho nevedeli nakúpiť s dostatočnou zľavou. Mesiac naťahovali zákazníka že už to bude a potom stornovali objednávku. Považujem to za neseriózne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod pretože tovar sa už nepredáva.

IP adresa: 85.216.152.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,

v prvom rade by som sa Vám chcela ospravedlniť, že sme Vašu objednávku nevyriadili k Vašej spokojnosti.
Vo Vašom prípade však skutočne nebol dodaný zo strany dodávateľa. Vami objednaný model sme mali v ponuke, v čase vytvorenia Vašej objednávky, ako k objednaniu u dodávateľa, kedy nám dodávateľ avizoval dodanie po potvrdení objednávky z našej strany zhruba do mesiaca. Neskôr však prišlo ku zmene stavu a daný model nám nebol doručený zo strany dodávateľa, keďže išlo o starší model. Nakoľko sme tento už nemali ani skladom, neboli sme schopný vyriadiť Vašu objednávku. Z našej strany Vám však bol navrhnutý alternatívny model, s ktorým ste však nesúhlasili a objednávku ste stornovali.
V prípade, že tento model má naša konkurencia ešte v ponuke, tak je to z dôvodu, že majú ešte zásoby z času, keď bol televízor u dodávateľa k dispozícii.
Samozrejme ďakujeme za príspevok, nakoľko odozvy zákazníkov sú pre nás podnetom k zlepšeniu. Verím, že nabudúce budete mať lepšiu skúsenosť.

S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup neodporúčam
recenzia
Vito 15.02.2011
recenzia
pri tomto nakupe ziadne
negativa
-neseriozne jednanie
-objednavku tovaru potvrdili do jedneho dna a oznamili mi, ze aj ked cakacia doba je uvedena 8 dni, tovar vacsinou dodaju do 4roch. po tyzdni mi zavolali, ze sa k tovaru nevedia dostat ale ak mam zaujem, do mesiaca mi ho dorucia. Presiel mesiac oni zavolali v case ked som mal iny hovor, ked sa ale dalsie tri hodiny neozvali, volal som ja, ci uz konecne maju co slubovali. dozvedel som sa ale ze tovar nemaju a uz ani mat nebudu. Isiel som na stranku obchodu, a tam si ho veselo ponukaju dalej. CO JE TOTO ZA PRISTUP !!!
- miesto toho aby mi po stornovani objednavky poslali peniaze na ucet z ktoreho som platil, sa mam este ja zabavat s tym aby som im vypisoval maily aby som SVOJE peniaze dostal spat.

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod z nasledovného dôvodu: datart tvrdi ze dodavatel im tovar uz nedodava.

IP adresa: 88.212.36.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,

Vaša skúsenosť s vyriadením objednávky určite nezodpovedá tomu, aké služby chceme našim zákazníkom poskytovať. Nakoľko sa mi podarilo dohľadať podľa Vami zadaných informácii Vašu objednávku, obratom som Vás informovala ohľadne dôvodov nedoručenia Vášho výrobku. Nakoľko zo strany dodávateľa Vami vybratý model nie je možné dodať, už nie je v tejto chvíli ani v ponuke na našej stránke www.datart.sk.

Rada by som sa Vám však aj touto cestou ospravedlnila ak sme Vám spôsobili nepríjemnosti nedodaním tovaru. Vaša úhrada Vám samozrejme bude zaslaná na Vami požadovaný účet v čo najkratšom čase.

Dúfam, že prijmete ospravedlnenie a i napriek uvedenému sa v budúcnosti rozhodnete u nás nakúpiť aby sme Vás presvedčili, že takéto služby nie sú u nás štandardom.

S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup neodporúčam
recenzia
datart 4 ever 15.01.2011
recenzia
ziadne
negativa
"specialistka" na call centre mala arogantny pristup,typu necakam este 14 dni tak co chcem...nechapem naco predavaju tovar kt.nevedia dodat

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil z nasledovného dôvodu: po 7dnoch od objednania sa ohanaju len 14 dnovou dodacou lehotou,za 7 dni nevedia zistit u dodavatela ci tovar maju na sklade u dodavatela.Za 5 minut som si sam zistil u ich dodavatela ze pozadovany tovar nemaju a nevyrabaju.

IP adresa: 95.103.255.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý den,
vzhľadom na nedostatok informácii vo Vašej odozve, sa mi nepodarilo preveriť konkrétne okolnosti v prípade vyriadenia Vašej objednávky.
Za komplikácie ako aj správanie špecialistu zákazníckeho centra sa Vám touto cestou ospravedlňujem a ubezpečujem Vás, že takéto správanie každopádne nie je v súlade so štandardmi, ktoré chceme poskytovať našim zákazníkom. Budem rada ak mi napíšete viac na e-mailovú adresu: infolinka@datart.sk. Môžem Vás uistiť, že každá správa, je pre nás dôležitá pre zvyšovanie kvality našich služieb.

S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
ALA 12.01.2011
recenzia
DOBRE CENY DOBRA KOMUNIKACIA RYCHLE DODANIE

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 178.40.131.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,

Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie, veľmi nás potešilo a dúfame, že aj v s ďalším nákupom u nás budete vždy len spokojná.

S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
Petra Šusteková 13.12.2010
recenzia
rýchlosť dodania (tovar na sklade)
dodanie do bytu a inštalácia spotrebiča
odvoz starého spotrebiča
možnosť dokúpenia predĺženej záručnej doby
negativa
zatiaľ žiadne

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 95.103.239.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň.

Som veľmi rada, že Váš prvý nákup splnil Vaše predstavy a verím, že takéto pozitíva sa budú pri nákupoch v našom internetovom obchode opakovat.

S pozdravom
Dana Hudáková
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
bsbs 03.12.2010

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 178.40.97.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,

Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie, veľmi nás potešilo.J

S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup neodporúčam
recenzia
julod 20.11.2010
negativa
OPAKOVANÉ NEDODRŽANIE TERMíNU DODáVKY

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

IP adresa: 95.105.128.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,

dovoľte mi, aby som sa Vám vyjadrila k Vašej negatívnej odozve v prípade Vami uvedenej nespokojnosti, k internetovej objednávke na mikro systém značky Panasonic, model SC-PMX4EP-S. Tento model bol na internetovej stránke www.datart.sk uvedený ako model k objednaniu u dodávateľa. Ak je výrobok objednávaný zo skladu nášho dodávateľa, jeho dodanie nie je presne definované termínom. Aj priamo na stránke je umiestnená informácia, že tovar môžete očakávať predbežne do 14 dní od telefonického potvrdenia objednávky. Presný termín je však závislý od dostupnosti na sklade dodávateľa. Pokiaľ z Vašej strany nie je možné akceptovať lehotu dodania, objednávku môžete samozrejme kedykoľvek zrušiť, prípadne Vám ponúkneme adekvátnu náhradu, ktorá je ihneď k odberu. Je mi veľmi ľúto, že nie ste s týmto nákupom u nás spokojná. Budem rada ak by ste ma kontaktovali na e-mailovej adrese infolinka@datart.sk, prípadne telefonicky na čísle 0850 DATART (328 278) a spolu sa pokúsime nájsť riešenie, aby sme Vás opäť získali ako nášho zákazníka.

S pozdravom

Stanislava Malovcová

Dispečer služieb

DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup neodporúčam
recenzia
marek 25.09.2010
negativa
ponúkajú tovar ktorý nemajú resp. nevedia zohnať.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil z nasledovného dôvodu: tovr je údajne nedostupný, ale naďalej ho ponúkajú v e-shope..

IP adresa: 87.244.250.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník,
dovoľte mi, aby som sa Vám vyjadrila k Vašej negatívnej odozve v prípade vyriadenia Vašej internetovej objednávky. Objednávka bola vytvorená dňa 12.09.2010 na DVD prehrávač s LCD značky Philips, model PD9060/12, pričom na internetovej stránke www.datart.sk bolo uvedené, že tento model je k objednaniu u dodávateľa.
Ak je výrobok objednávaný zo skladu nášho dodávateľa, z toho dôvodu nie je dodanie presne definované termínom. Aj priamo na stránke je umiestnená informácia, že tovar môžete očakávať predbežne do 14 dní od telefonického potvrdenia objednávky. Presný termín je však závislý od dostupnosti na sklade dodávateľa. Termín doručenia s Vami dohodne naše klientské centrum na základe dostupnosti vybratého tovaru na našom sklade, s prihliadnutím od Vašej voľby dopravy a zvoleného spôsobu platby. Pokiaľ Vám navrhnutý termín nevyhovuje, alebo z Vašej strany nie je možné akceptovať lehotu dodania, objednávku môžete samozrejme zrušiť, prípadne Vám ponúkneme adekvátnu náhradu, ktorá je ihneď k odberu.
Je mi veľmi ľúto, že sa nám nepodarilo zabezpečiť Vami vybratý tovar. Dúfam, že i napriek Vašej nespokojnosti s vyriadením uvedenej objednávky sa rozhodnete opätovne nakupovať u nás aby sme Vás presvedčili, že takéto služby nie sú u nás štandardom.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
matino30 24.09.2010
recenzia
cena
negativa
tovar nebol dodany v deklarovanom termine 14 dni ,trvalo to 7 tyzdnov ,chladnica ma vadu (vrci ,chyba tesnenie )napriek urgentnym tel.na servisne stredisko samsung nebola ani po 5 dnoch vykonana oprava servisnym technikom.napriek deklarovanemu terminu do 48 hodin.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne. Dodaný tovar bol poškodený.

IP adresa: 78.98.182.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník, dovoľte mi, aby som sa Vám vyjadrila k Vašej negatívnej odozve v prípade Vami uvedenej nespokojnosti, k internetovej objednávke na chladničku značky Samsung, pričom na internetovej stránke www.datart.sk bol uvedený model k objednaniu u dodávateľa. Ak je výrobok objednávaný zo skladu nášho dodávateľa, jeho dodanie nie je presne definované termínom. Aj priamo na stránke je umiestnená informácia, že tovar môžete očakávať predbežne do 14 dní od telefonického potvrdenia objednávky. Presný termín je však závislý od dostupnosti na sklade dodávateľa. Pokiaľ z Vašej strany nie je možné akceptovať lehotu dodania, objednávku môžete samozrejme kedykoľvek zrušiť, prípadne Vám ponúkneme adekvátnu náhradu, ktorá je ihneď k odberu. Dodanie prebehlo dňa 16.09.2010. Dňa 20.9.2010 ste nám nahlásili, že na chladničke hučí kompresor. Odporučili sme kontaktovať Zákaznícku linku Samsung, nakoľko uvedený problém môže spôsobovať aj nevyváženie chladničky, ale za hlučnosťou sa môže samozrejme skrývať aj závažnejší problém. Nakoľko ste s daným riešením nesúhlasili, dohodli sme s Vami výmenu dodanej chladničky. Následne ste nás na Zákazníckej linke DATART kontaktovali a žiadali ste storno výmeny, nakoľko ste si dohodli so servisným strediskom Samsung termín obhliadky. Podľa dostupných informácii servisné stredisko Samsung kontaktuje zákazníka do 48 hodín od nahlásenia vady a dohodne s ním ďalší postup. Lehota na vybavenie reklamácie je však zo zákona 30 dní od jej nahlásenia. V prípade vady, ktorú uvádzate, a to chyba tesnenia, sme sa dozvedeli až z tejto zverejnenej správy. K dnešnému dňu evidujeme iba nahlásenie hlučnosti chladničky. Je mi veľmi ľúto, že nie ste s nákupom u nás spokojný. Od začiatku sme sa snažili urobiť maximum pre doriešenie k Vašej spokojnosti. Mrzí ma, že sa nám to vo Vašom prípade nepodarilo. Zákazník bol obratom kontaktovaný, aby sme našli riešenie. S pozdravom Stanislava Malovcová Dispečer služieb DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
mato 19.09.2010
recenzia
vynikajuca komunikacia, dorucenie a instalacia bez problemov

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 188.167.24.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
puby 13.09.2010
negativa
Zavaruj objednať tovar, ktorý je k objednaniu u dodávateľa/viď môj prípad/.Nikto ani netuší, kedy to bude.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil pretože som si tovar objednal v inom obchode.

IP adresa: 109.236.114.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník,
dovoľte mi, aby som sa Vám vyjadrila k Vašej negatívnej odozve v prípade vyriadenia Vašej internetovej objednávky. Objednávka bola vytvorená dňa 24.08.2010 na práčku značky Indesit, model IWSD 4105 (EU), pričom na internetovej stránke www.datart.sk bolo uvedené, že tento model je k objednaniu u dodávateľa.
Ak je výrobok objednávaný zo skladu nášho dodávateľa, z toho dôvodu nie je dodanie presne definované termínom. Aj priamo na stránke je umiestnená informácia, že tovar môžete očakávať predbežne do 14 dní od telefonického potvrdenia objednávky. Presný termín je však závislý od dostupnosti na sklade dodávateľa. Termín doručenia s Vami dohodne naše klientské centrum na základe dostupnosti vybratého tovaru na našom sklade, s prihliadnutím od Vašej voľby dopravy a zvoleného spôsobu platby. Pokiaľ Vám navrhnutý termín nevyhovuje, alebo z Vašej strany nie je možné akceptovať lehotu dodania, objednávku môžete samozrejme zrušiť, prípadne Vám ponúkneme adekvátnu náhradu, ktorá je ihneď k odberu.
Je mi veľmi ľúto, že sa nám nepodarilo zabezpečiť Vami vybratý tovar.Dúfam, že i napriek Vašej nespokojnosti s vyriadením uvedenej objednávky sa rozhodnete opätovne nakupovať u nás aby sme Vás presvedčili, že takéto služby nie sú u nás štandardom.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.

nákup odporúčam
recenzia
Miki 11.09.2010
recenzia
Kompletne poskytnutie služieb /ako dovoz, odvoz starého výrobku, odvoz obalového materiálu atď/
negativa
na žiadne

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 78.141.119.*** |
nákup odporúčam
recenzia
lenka 07.09.2010
recenzia
dopredu sa dá dohodnuť termín dovozu, v cene je zapojenie, odvoz starého spotrebiča, aj výnos do bytu čiže full service

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 213.197.80.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Zubro 22.08.2010
recenzia
neviem
negativa
3 tyzdne som cakal na ruru Gorenje, bez toho aby ma niekto informoval, ze nie je mozne tovar dodat. Az po mojom urgovani mi bolo povedane ze tovar dodavatel nie je schopny dodat.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 213.151.218.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Vážený zákazník,
dovoľte mi, aby som sa Vám vyjadrila k Vašej negatívnej odozve v prípade vyriadenia Vašej internetovej objednávky. Objednávka bola vytvorená dňa 26.07.2010 na rúru značky Gorenje, model BO 7540 AX, pričom na internetovej stránke www.datart.sk bolo uvedené, že tento model je k objednaniu u dodávateľa.
Ak je výrobok objednávaný zo skladu nášho dodávateľa, z toho dôvodu nie je dodanie presne definované termínom. Aj priamo na stránke je umiestnená informácia, že tovar môžete očakávať predbežne do 14 dní od telefonického potvrdenia objednávky. Presný termín je však závislý od dostupnosti na sklade dodávateľa. Termín doručenia s Vami dohodne naše klientské centrum na základe dostupnosti vybratého tovaru na našom sklade, s prihliadnutím od Vašej voľby dopravy a zvoleného spôsobu platby. Pokiaľ Vám navrhnutý termín nevyhovuje, alebo z Vašej strany nie je možné akceptovať lehotu dodania, objednávku môžete samozrejme zrušiť, prípadne Vám ponúkneme adekvátnu náhradu, ktorá je ihneď k odberu.
Je mi veľmi ľúto, že sa nám nepodarilo zabezpečiť Vami vybratý tovar. Uvedený model ani v tejto chvíli nie je k dispozícii u dodávateľa, preto sa už nenachádza ani v našej ponuke.
Dúfam, že i napriek Vašej nespokojnosti s vyriadením uvedenej objednávky sa rozhodnete opätovne nakupovať u nás aby sme Vás presvedčili, že takéto služby nie sú u nás štandardom.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE, s.r.o.