Nákup v obchode odporúča: 50 %
Celkový počet hodnotení: 121
80 % bol doručený tovar v deklarovanom termíne
91 % dorazil tovar v poriadku
6 % bola zrušená objednávka zo strany obchodu
82% prehľadnosť obchodu
68% kvalita komunikácie
80% dodacia doba
92% doručenie
nákup neodporúčam
recenzia
Ja 23.04.2013
recenzia
Neviem a hlavne ani nebudem skúmať vzhľadom na skúsenosť po prvom nákupe.
negativa
- neosobný prístup pracovníka na reklamačnom oddelení + nekompetentné posudzovanie technických argumentov
- alibistické nalinkované vyjadrenie zo strany pani M. (to je tá pani, ktorej je tu za Datart všetko ľúto)
- Datart Vás postaví do pozície, kedy máte sami kontaktovať záručný servis a hájiť pred ním svoje záujmy, pretože Datartu je to asi jedno, Datart na Vás len zarobil, reklamáciu si už musíte vybojovať sám, to v cene asi nebolo - podotýkam, že výrobok bol kupovaný za 50 EUR teraz stojí 36!!! + 4 návštevy rekl. oddelenia

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 91.127.45.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,
nakoľko ste neuviedli k Vašej skúsenosti žiadne konkrétne informácie na základe, ktorých by som mohla preveriť konkrétne skutočnosti a podať Vám patričné vyjadrenie, budem rada ak mi pošlete bližšie informácie e-mailom na infolinka@datart.sk
Verťe, že nám na spokojnosti našich zákazníkov záleží a budem rada ak mi dáte možnosť dokázať Vám to.

Dana Hudáková
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Libor 22.04.2013
recenzia
Datart nie, Kingston Ano.
negativa
Dovolujem si touto cestou podelit sa s Hapy End-om , ktory prisiel na konci anabazy s uplatnovanim 5-rocnej zaruky na Kingston USB kluc , kupeny v Datarte.

Po neuspechu v Datarte (po vyse mesiaci vyhovorka na nedodany plastovy kryt USB kluca, ktory som reklamoval a zamietnutie reklamacie), sa mi telefonicky ozval priamo zastupca Kingstonu a uz o 2 dni som postou dostal novy nahradny USB KINGSTON DataTraveler. :good: :good:

Ocenujem pristup Kingstonu , ktory (na rozdiel od predajcu/Datart) nehral mrtveho chrobaka, ale 5-rocnu zaruku, ktoru deklaruje na obale 100% dodrzal (+ ukazal velkorysost) a ukazal, ze mu nie je jedno, aku povest firma ma a co si o nom myslia drobni uzivatelia jeho vyrobkov.

Zaverom :
KINGSTON s 5 -rocnou zarukou si kupim aj v buducnosti, budem vsak kupovat len tam, kde sa ma o tuto zarucnu dobu nepokusia pripravit roznymi zamienkami a vyhovorkami...

K uvadzanej poziadavke vyrobcu - KINGSTON k potrebe dodanie krytky USB kluca len tolko - vyrobca mi kluc vymenil aj bez dodanie tejto krytky...

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 178.143.250.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobry deň Libor,
v každom prípade ako som uviedla už v predošlom vyjadrení, mrzí ma Váš postoj voči DATARTU. Nám tento spôsob riešenia v prípade nekompletnosti zamietol dodávateľ a keďže danú záruku poskytuje priamo výrobca, podmienky a spôsob doriesenia musíme akceptovať.
Samozrejme sme radi, že Vám nakoniec vyšli v ústrety a Vašu reklamáciu doriešili k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Libor 29.03.2013
recenzia
neviem o ziadnych plusoch
negativa
DATART NIKDY VIAC
I ked výrobca USB kľúčov DataTraveler (Kingston) na obaloch deklaruje 5-ročnú záruku, DATART sa na Vás vykašle.
Keď som mal už druhý takýto USB kľúč nefunkčný, išiel som do DATARTU (Polus BA). Samozrejme zamietli - 2 roky záruka (kľúč mal 4)- ak chcem viac, mozem ist za ich dodávateľom - ASBIS, alebo do Anglicka (Kingston).
ASBIS ma poslal naspäť do DATARTU, kde bol USB kúpený, ze mi musia dať záruku a oni to potom vybavia.
Takže druhá cesta do DATARTU, kde USB zobrali. Po 33 dňoch mi zavolali, že mám prísť do DADARTU .
Takže tretia cesta do Polus-BA. Pracovníčka mi oznámila, že potrebujú kryt, ktorý sa pred zasunutim kľúča musí dať dole. Argumenty, že kryt po 4 rokoch nemám, nereklamujem a pri použití musí byť dole nezabrali a mám dojem, že keby som ho aj našiel , tak by zase chýbalo niečo iné (originálny obal,....).
Takže výsledok - DATART s výhovorkami a pofidérnym argumentom chýbajúceho krytu zamietol reklamáciu vadného USB kľúča a z 5 - ročnej deklarovanej záručnej doby nezostalo nič.
Po tejto skúsenosti môžem odporúčať len :
DATART OBÍSŤ - TAM VÁS OŠKLBÚ A NÁSLEDNE ZVYSOKA OKAŠLÚ.

DATART NIKDY VIAC !!!

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 5.178.49.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Libor,
je mi veľmi ľúto, že nebolo možné Vašu reklamáciu na výrobok s 5 ročnou zárukou dodávateľa, doriešiť k Vašej spokojnosti. Predajňa DATART Polus, ktorá Vašu reklamáciu, SZ191189, riešila, nemala inú možnosť ako zamietnuť z dôvodu nekompletnosti výrobku. Aj podľa vyjadrenia dodávateľa, ktorý túto záruku poskytuje, je možné doživotnú záruku riešiť z ich strany len v prípade, že je výrobok kompletný.
Nakoľko táto podmienka z Vašej strany splnená nebola, nie je možné, aby sme uznali predĺženú záruku, ktorú poskytuje dodávateľ a ten určuje podmienky jej uznania. Taktiež nám uviedol dodávateľ, že o podmienkach je zákazník informovaný v rámci informácii k predĺženiu záruky.
Dúfam, že uvedené vyjadrenie je pre Vás postačujúce a pomohla Vám objasniť dôvody nášho postupu pri riešení Vašej reklmaácie. Napriek tomu ma mrzí, že Vašej požiadavke nie je možné vyhovieť, ale reklamáciu bude možné doriešiť k Vašej spokojnosti, len v prípade skompletizovania Vášho výrobku.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
elen 10.03.2013
negativa
Zatiaľ žiadne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 195.168.8.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Elen,
sme radi, že sme Vašu objednávku vyriadili podľa vašich očakávaní. Verím, že to prispeje k tomu, že sa stanete naším verným zákazníkom. Tešíme sa na Váš ďalší nákup:)
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
mm 30.12.2012
recenzia
Ochota a informovanost pracovnikov infolinky ako aj dopravcov,
Doprava a instalacia zdarma
Dodanie v dnoch pracovneho pokoja:vo
stvrtok sa pokazila stara pracka a v nedelu v presne urcenom case prisla nova,nemuseli sme vyckavat cely den na kuriera ako pri nakupoch v inych e-shopoch.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 85.237.224.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše odporúčanie. Dúfam, že aj v budúcnosti splníme Vaše očakávania a budeme mať z Vašej strany len pozitívne odozvy ohľadne nákupu u nás.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
rastiček33 19.12.2012
recenzia
veľmi ochotný personál
negativa
ak spoločnosť dáva k predaju darček, kupujúci sa nemôže rozhodnúť sám, darček dostane taký, aký je práve na sklade (pri kúpe TV som mal darček mikinu, ale svoju veľkosť som si nemohol stanoviť JA ani pri tel. dohovore)

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 95.103.188.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň pán Skala,
ďakujeme za pochvalu. Avšak ako píšete, nebolo možné mikiny rozdavať podľa veľkosti. Išlo o náhodne vybratú veľkost na našom sklade, a napriek tomu, že by sme Vám radi vyhoveli s výmenou vhodnej veľkosti, nie sú už u nás skladom, čiže Vám nevieme vyhovieť.
Dúfam však, že i napriek tomu ste s nákupom televízora u nás spokojný.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
Laila 17.12.2012
recenzia
Donáška výrobku až priamo do domu, montáž, kontrola a spustenie výrobku pracovníkmi Datartu - túto službu som nenašla u žiadneho iného internetového predajcu.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 85.237.224.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Laila,
ďakujeme za hodnotenie, sme radi, že ste boli s nákupom u nás spokojní:)
S pozdravom
Stanislava Malovcová
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Mato 10.12.2012
recenzia
plusy ziadne
negativa
prva vec jasne stihame dodat do vianoc.v poriadku cakam. pytam sa o tyzden no to vam nevieme povedat pritom bola deklarovana doba dodania 6-9dni co uz som vedle ze nedodrzia.stornoval som objednavku dufam ze cim skor vratia peniaze.pristup nula bodov.vyhovarat sa nato ze dodavatel sa nam neozval je divne v dnesnej dobe.ci by som kupoval na buduce je dost velmi otazne.kupoval som vo viacerych e-shopoch ale tento ma sklamal totalne a ja ze ked to velky dodavatel bude natom lepsie prd.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 80.242.33.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Maťo,
je mi veľmi ľúto, že sme nesplnili Vaše očakávania. Vami vybratý Micro systém SENCOR SMC 703 S, nie je u nás momentálne skladom, čiže nevieme Vašu objednávku skutočne vybaviť do vianoc ako ste očakávali. Mrzí ma, že sme Vás v prípade tohto nákupu stratili ako zákazníka a objednávku ste sa rozhodli stornovať.
Dúfam, že v budúcnosti budete u nás ešte nakupovať, aby sme mali možnosť získať si Vašu dôveru spať. Verím, že s nákupom budete už len spokojný.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
Vančová 27.10.2012
negativa
žiadne

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 92.52.22.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň pani Vančová,
ďakujeme za hodnotenie:)
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
SI 30.09.2012
recenzia
ani ma nenechali dopísať! :-)
negativa
Keby som chcel opravovaný krám, tak idem do bazáru a nie do kamennej predajne. Dúfam, že ho nedoryjú. Desím sa cirkusu s reklamáciami po predchádzajúcej skúsenosti. Po tomto som si definitívne povedal..... DATART u mňa skončil. Už nikdy tu nič nekúpim.


A samozrejme NEODPORÚČAM.....prepáčte zákazníci...nevšimol som si že DATART tam má prednastavené "odporúčam"

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 91.127.2.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,
mrzí ma, že ste mali dané prieťahy s mobilným telefónom zakúpeným u nás ako uvádzate. Nakoľko by som sa rada pozrela konkrétne na Váš prípad, čo by sme pre Vás mohli urobiť, budem rada ak mi pošlete bližšie informácie e-mailom na : infolinka@datart.sk, prípadne ma môžete kontaktovať telefonicky v pracovné dni v čase od 9:00- 16:00hod., prostredníctvom Zákazníckej linky 0850 DATART (328 278).
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.
infolinka@datart.sk
0850 DATART (328 278)

nákup odporúčam
recenzia
SI 30.09.2012
recenzia
mal som tú predajňu rád......už nemám!
negativa
DATART u mňa skončil. Tak, ako som sem chodil rád nakupovať, pomaly sa to začalo meniť. Prvý reklamovaný tovar a reklamácia vybavená do 30 dní. Hovorím si – to sa môže stať v hociktorom obchode. V priebehu pár mesiacov sa do elektronického neba odporúčalo EVOLVE. Perepúť s reklamáciami ktorá začala kvôli 30€ zariadeniu ma celkom udivila. Uznám, majú zo zákona právo na 30 dní. Poslali to do servisu a pred ubehnutím lehoty sa vrátil. Vraj opravený..... Po zapnutí robil, alebo nerobil to isté. Chyba bola vraj opravená v servise výmenou vadného dielu. V servise sú asi veľmi zdatný. Nebola porušená ani blomba...tak som zvedavý, ako sa do tej krabice dostali. Druhá reklamácia, znova 30 dní a výsledok...úplne rovnaký...znova neporušená blomba a výrobok je vraj opravený. Samozrejme nefungoval. Tretia reklamácia. Za 30 € už som sa na to chcel vykašlať, ale už išlo o princíp....niekto si chcel zo mňa urobiť srandu - Datart, alebo servis (Datart svojim zarytým prístupom – my to musíme riešiť reklamáciou a máme na to 30 dní a servis tým, že sa ani neunúvali na zariadenie pozrieť). Po tejto reklamácii konečne uznali, že zariadenie je neopravitelné a vrátili mi peniaze. Výsledkom bolo, že som bol bez tovaru za ktorý som zaplatil tri mesiace. Posledným klincom bol piatkový nákup. Za pokazený mobil som potreboval náhradu. Nepoučený som zasa išiel do Datartu. Kúpil, zaplatil, odniesol domov, nahádzal kontakty. Na druhý deň doladil nastavenia. Na tretí deň, ani nie 48 hodín od kúpy prestal fungovať dotykový display. Trochu blbé pri dotykovom telefóne. No nič. Zbalil som mobil a v presvedčení, že za tak krátku dobu nebude problém s výmenou ...(veď predsa keď na mobile nie je ani škrabanček , je nepoužitý, neprešlo ani 48 hodín). Ako veľmi som sa mýlil..... Znova to staré DATART-ovské: „vyriešime to reklamáciou“. Vraj iný tovar by vymenili, ale mobil je iný! Štve ma to. Uznajte – nový mobil a už sa v ňom má niekto vŕtať. Keby som chcel opravovaný krám, tak idem do bazáru a nie

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 91.127.2.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Macho 23.08.2012
recenzia
doprava zadarmo, rychle dodanie, nízke ceny
negativa
žiadne

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 37.61.161.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň pán Macho,
ďakujeme za odporúčanie:)
S prianím pekného dňa
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
chovanec 15.08.2012
recenzia
žiadne plusy niesu iba pekné reči a plané sľuby
negativa
zavádzanie zákazníkov, nedokážu dodržať dohodnuté termíny dodávky tovaru
pri nákupe požadujú platbu vopred vrátenie peňazí pri zrušení objednávky
zbytočne zdržujú,

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 95.102.223.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobry den pan Chovanec,

je mi velmi luto, ze sme Vasu objednavku cislo 263999, vytvorenu dna 30.7.2012, nevyriadili podla Vasich ocakavani. Mrzi ma, ze sme Vas v tomto pripade nakupu stratili ako nasho zakaznika.

V pripade Vami objednanej susicky ovocia CONCEPT SO-1020 GOBI 9+, mame uvedene v pripade terminu dodania, ze nie je momentalne na nasom sklade. Objednavame ho pre Vas u nasho dodavatela. O pribliznom termine dorucenia Vas budeme informovat po vytvoreni objednavky. Nakolko tento model nedodal dodavatel na nas sklad, nebolo mozne Vami ocakavany termin splnit, preto Vam bola navrhnuta alternativa, s ktorou ste nesuhlasili, a preto ste sa rozhodli objednavku zrusit.

Este raz sa Vam touto cestou ospravedlnujem a bola by som rada ak by ste prijali aspon malu kompenzaciu za prietahy, ktore sme Vam tym sposobili. Budem rada ak prijmete poukaz, ktory mozete vyuzit na dalsi nakup v nasich kamennych predajniach. V pripade, ze danu kompenzaciu prijmete, poprosim Vas o zaslanie adresy, kam Vam dany poukaz mozem zaslat.
S prianim pekneho dna
Stanislava Malovcova
Dispecer sluzieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Elena 22.07.2012
negativa
Aj po mesiaci nie je moja objednavka vybavena. Za posledne 2 dyzdne so mnou uz Datart uz nekomunikuje. Napisala som list na obchodnu inspekciu, nech vysetria sposob mojej staznosti a jedine co mi asi zostava je pokus o reklamaciu a komplet vymena pracky za novu.....samozrejme oni maju 30 dni na vyjadrenie a mozu mi to zamietnut. Takze je dost pravdepodobne, ze si mozem ist pisakt a stazovat sa akurat na lamparen. Uz fakt neviem, co moze zakaznik urobit, aby sa mu dostalo spravodlivosti. Radsej nic neobjednavajte, lebo uplatnit si akukolvek reklamaciu v tejto firme je absolutne nemozne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: pri dodani bola cast tovaru vyhodena spolu s obalom.

IP adresa: 188.112.116.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň pani Orfánusová,
áno, Vaša požiadavka je stále v riešení. O priebehu riešenia Vašej požiadavky ste však priebežne boli informovaná. Pôvodný kryt skutočne nesedel rozmermi, a preto sme boli nútení objednať protihlukový štít k Vášmu výrobku ešte raz. S čakaním ste súhlasili, nakoľko ako ste nás informovala ste boli medzičasom odcestovaná. Nový kryt nám minulý týždeň bol dodaný a inštalácia môže prebehnúť. Nakoľko sa nám však k dnešnému dňu s Vami nepodarilo skontaktovať telefonicky, aby sme dohodli termín, kedy môže byť inštalácia ukončená, poprosím Vás, aby ste ma kontaktovali prostredníctvom Zákazníckej linky 0850 DATART (328 278). Kontakt, ktorý na Vás máme je nedostupný. Nakoľko viem, že ste veľmi časovo vyťažená, dúfam, že sa nám podarí s Vami v čo najkratšej dobe skontaktovať, aby sme inštaláciu mohli dokončiť k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Elena 15.06.2012
recenzia
nizka cena, doprava zdarma
negativa
arogantnost, neochota, opis "doprava zdarma" vobec nezodpoveda obsahu, neochotni arogantni dodavatelia, ktori videli zenu, tak si k nej dovolovali. Nenaninstalovali pracku, nepodpisali zarucny list. Na kamennej predajni som musela prosit ludi, aby som mohla spisat reklamaciu. Nakoniec mi bolo umoznene spisat staznost a reklamaciu. Poslala som aj vlastnu ziadost, kde som sa stazovala nielen na dopravcov, ale aj na pracovnika pobocky. Uvidim, ci sa niekedy dockam spravodlivosti a aspon mi daju novy kryt. Neodporucam nikomu nakupovat v tomto obchode, hlavne nie samej zene, pretoze ked vidia, ze zena je sama, dovoluju si a nedodaju sluzby, ktore mali.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: dodavatelia vyhodili spodny kryt pracky spolu s obalom, tovar bol teda nekompletny a spociatku mi bola odmietnuta reklamacia, az po prehovarani a klaceni na kolenach pred pracovnikom predajne.

IP adresa: 188.112.83.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, pani Orfánusová

ďakujem, že ste sa rozhodli podeliť sa nami o Vašu skúsenosť. Zároveň evidujeme aj Vašu nespokojnosť, ktorú ste spísali priamo v predajni. Ohľadne doriešenia celej situácie Vám poskytneme riešenie, akonáhle tieto skutočnosti preveríme.

Určite sa nám podarí nájsť vhodné riešenie k Vašej plnej spokojnosti.

S prianím pekného dňa
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.


nákup neodporúčam
recenzia
bs 23.04.2012
negativa
Po prvej negativnej skusenosti sme sa rozhodli dat Datartu druhu sancu. V predajni v Europa SC sme nasli chladnicku zn Siemens zlacnenu z cca 670 EUR na 470 EUR. Pokusili sme sa telefonicky overit dostupnost tovaru, do predajne sa bohuzial dovolat neda. Z tohto dovodu sme cestovali 45 kilometrov aby sme chladnicku zakupili. Predavac nas upozornil ze ide o posledny kus za akciovu cenu. Mimochodom sme sa opytali ci nie je nejako poskodena (predavac sa o tom sam od seba nezmienil!!!). Zistili sme, ze chladnicka je zlacnena preto, lebo pod velkou nalepkou boli este vacsie skrabance. Pokial viem, predavajuci musi poskodeny tovar oznacit (popisat druh a rozsah poskodenia). Toto Datart neurobil, cim ZAVADZA ZAKAZNIKA, likviduje jeho volny cas, nervy a peniaze. Nikdy viac nakup v tomto "obchode".

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.

IP adresa: 46.34.253.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,
mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Súhlasím s Vami, že ste mali byť upozornení na skutočnosť, že tovar má dané poškodenie, za čo sa Vám chceme ospravedlniť. Váš podnet budeme samozrejme riešiť s danou predajňou, aby sa podobné zaobchádzanie so zákazníkom už neopakovalo. Budeme radi, ak nám poskytnete bližšie údaje ohľadne Vášho nákupu telefonicky na Zákazníckej linke 0850 DATART (328 278), prípadne e-mailom na infolinka@datart.sk.
S pozdravom
Dominika Franeková
DATART MEGASTORE, s. r. o.

nákup neodporúčam
recenzia
Michal 19.04.2012
negativa
Objednaval som TV Samsung, ktory bol na webe uvedeny ako Skladom ihned k expedicii s tym, ze je na webe uvedene, ze ak objednam do 19h, tak druhy den je vyrobok na mnou zvolenej pobocke. Preto som v dobrej viere objednal a rovno uhradil platobnou kartou. Uz hned v potvrdzujucom emaily prisiel zaujimavy udaj, ze dodanie je do 2-3 dni. Tak teda co vlastne plati?

Vcera aj dnes som sa dozadoval informacie kde je problem a preco TV stale nie je na pobocke pripraveny k prebratiu. Telefonatmi na zakaznicku linku som sa len opakovane dozvedel, ze TV je "na ceste na pobocku". Dnes dokonca mi bolo povedane, ze ho mozem ocakavat zajtra, alebo v pondelok. Ked opomeniem, ze som objednaval na zaklade informacie, ze TV pride na druhy den! (objednaval som o 9 rano), tak 20.4 alebo 23.4. ani zdaleka nie je 2-3dni. Som velmi sklamany, nakolko TV som potreboval tento tyzden.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.

IP adresa: 85.237.224.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobry den Michal,
ohľadne možnosti vyzdvihnutia Vášho televízora v predajni DATART Trenčín som Vás kontaktovala telefonicky, kde som Vás informovala, že je Váš tovar už pripravený k vyzdvihnutiu dňa 19.4.2012, a teda, že si ho dnes môžete prísť prevziať. Dúfam, že v predajni prebehlo všetko v poriadku a aj nabúdúce budete nakupovať u nás. Za neúplnú informáciu ohľadne termínu, ktorý Vám poskytlo naše zákaznícke centrum sa Vám touto cestou samozrejme ospravedlňujem.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART MEGASTORE ,s.r.o.